وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با مصوبه سران سه قوه، قراردادهای اجاره مسکن که تا پایان سال ۱۴۰۵ منقضی میشوند، در صورت درخواست مستأجر بهصورت خودکار برای یک سال تمدید خواهند شد.
به گزارش اکوایران به نقل از تسنیم، بر این اساس سقف افزایش اجارهبها و ودیعه در سراسر کشور حداکثر ۲۵ درصد تعیین شده و مراجع قضایی نیز از صدور حکم تخلیه صرفاً به دلیل پایان مدت قرارداد خودداری خواهند کرد.









































