مردم، هنرمندان و ورزشکاران از پنجشنبه چهارم تیر در باغ فردوس تهران گرد هم میآیند تا در کنار یکدیگر، شب های متفاوتی را با محوریت ایران سپری کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، دومین قرار شبانه «باغ فردوس» با شعار «من ایرانم» از پنجشنبه چهارم تیر آغاز میشود و هر شب میزبان جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و مردم خواهد بود.
این رویداد فرهنگی و اجتماعی با هدف همدلی و همراهی اقشار مختلف جامعه برگزار میشود و برنامههای متنوعی هنری برای حاضران تدارک دیده شده است.
دومین قرار شبانه «باغ فردوس» از چهارم تیر به مدت ۱۰ شب، هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در باغ فردوس تهران برگزار میشود.






































