رئیسجمهور کشورمان در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان، ضمن بررسی روند همکاریهای سیاسی، دفاعی و امنیتی، بر ضرورت گسترش هماهنگیهای دوجانبه و تقویت امنیت در منطقه تأکید کرد.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «مسعود پزشکیان» که در رأس هیاتی عالیرتبه به پاکستان سفر کرده است با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقهای، مناسبات دوجانبه و راهکارهای گسترش همکاریهای راهبردی میان تهران و اسلامآباد به گفتوگو و تبادل نظر پرداخت.
در این نشست، دو طرف ضمن بررسی روند همکاریهای سیاسی، امنیتی و دفاعی، بر ضرورت ارتقای هماهنگیهای دوجانبه در حوزه امنیت تأکید کردند.









































